Geoblog.pl    antekwpodrozy    Podróże    Monachium, Innsbruck, Neuschwanstein (listopad 2014)    Deutsches museum, Bavaria Statue

Deutsches museum, Bavaria Statue

Niemcy
Niemcy, Munich

#DEUTSCHES MUSEUM
W czwartkowe popołudnie postanowiłem pojeździć trochę po obrzeżach. Pierwsze kroki skierowałem w stronę Bavariapark (Park Bawarski). Oczywiście z uwagi na porę było już ciemno.
Obok parku znajduje się Deutsches Museum, na którego wystawie znajdują się różne samochody. Muzeum niestety było już zamknięte. Drugi oddział znajdował się na wyspie na rzece Izara nieopodal mojego hotelu. Tego oddziału również nie było mi dane zobaczyć. Jedynie kilkukrotnie przechodziłem obok niego.

#BAVARIA STATUE, OKTOBERFEST
Bavaria Statue to wielki monument wysoki na 18m. Mieści się przy Theresienwiese, czyli wielkim niezagospodarowanym placu, na którym we wrześniu ma miejsce najsłynniejsza piwna impreza Oktoberfest.
Po wizycie przy Bavaria Statue wróciłem do hotelu.

Pełna relacja na oficjalnym blogu http://antekwpodrozy.pl/monachium-innsbruck-listopad-2014/