Geoblog.pl    antekwpodrozy    Podróże    Irlandia (maj 2016)    Drogheda, Zamek Lorda BARMEATH CASTLE
2016

Drogheda, Zamek Lorda BARMEATH CASTLE

Irlandia
Irlandia, Drogheda

#DROGHEDA
Siódmy dzień pobytu w Irlandii był jednocześnie naszym ostatnim. Następnego dnia rano mieliśmy samolot do Polski. Pogoda od rana była w kratkę raz padało, a za 10 minut świeciło słońce. Postanowiliśmy pochodzić trochę po Droghedzie oraz po sklepach.

#ZAMEK LORDA BARMEATH CASTLE
Po sobotnim obiedzie zostaliśmy zaproszeni do znajomych, którzy mieszkają w prawdziwym zamku nieopodal Dunleer. Znajduje się tam zamek lorda, którego mieliśmy okazję poznać w 2010r. Wokół zamku znajduje się piękny ogród ze stawem. W zamku znajduje się wieża, z której rozciąga się niesamowity widok na okolicę. W trakcie naszego pobytu pokazała się piękna tęcza. Zamek jest własnością prywatną, ale od czasu do czasu pojawiają się w nim turyści. Dowiedzieliśmy się, że jest możliwość okresowej pracy w zamku po kilka godzin dziennie, w zamian za nocleg.

Pełna relacja na oficjalnym blogu: