Geoblog.pl    antekwpodrozy    Podróże    Costa Brava (wrzesień 2013)    Malgrat de Mar (Marineland)

Malgrat de Mar (Marineland)

Hiszpania
Hiszpania, Malgrat de Mar

#MARINELAND
Marineland to ciekawy aquapark, w którym oprócz typowych dla tego typu obiektu atrakcji są również delfiny oraz ptaki. W momencie pisania tego artykułu wstęp do obiektu kosztował około 25E, ale na lotnisku w Gironie było wiele różnych ulotek, również takich, które zawierały zniżkę na wstęp. Marineland znajduje się pomiędzy Blanes oraz Malgrat de Mar. Z centrum Lloret kursuje bezpłatny bezpośredni autobus.
W ramach atrakcji w cenie biletu jest występ ptaków egzotycznych, które wykonują różne sztuczki. Są to głównie papugi ary. Miałem tego dnia koszulkę z motywem Angry Birds i obsługa wybrała mnie do jednej ze sztuczek jako statystę.
Do innych atrakcji należy występ fok oraz delfinów wykonujących różne akrobacje.
Każdy z tych występów trwa kilkadziesiąt minut.
Na wstępie do Marinelandu obsługa robi każdemu zdjęcia z papugami, które później są drukowane w formie albumów oraz na kubkach. Przy wyjściu można kupić zrobione wcześniej zdjęcia, ale niestety nie są one tanie. Oczywiście zakup nie jest obowiązkiem.
W Marineland można również zrobić sobie zdjęcie z delfinem, ale jest ono bardzo drogie. W 2013 roku kosztowało 20E za zdjęcie, a obsługa nie zgadzała się na obecność pary, tylko pojedynczych osób. Wyjątek robili dla dzieci, gdzie dziecko mogło pozować razem z jednym rodzicem.

Pełna relacja na oficjalnym blogu: